Welkom


Welkom op mijn trektochten- en wandelweblog. Na maanden van trainingswandeltochten maak ik eenmaal per jaar een trektocht. Meestal in de bergen. Het verslag daarvan zet ik op dit weblog. In 2011 heb ik er voor gekozen ook de dagwandelingen in aparte blogberichten te publiceren. Tegelijkertijd rijg ik die berichten op een afzonderlijke pagina aaneen tot een compleet verhaal. (Zie de rechter kolom). Mijn bedoelingen met deze verhalen staan te lezen in 'Over mij', hieronder in de linker kolom. Veel lees- en kijkplezier.
Groet Frans

donderdag 21 juni 2012

Trekvogelpad; Ruurlo - Eibergen

Ruurlo - Eibergen
20 juni 2012

Centraal station Ruurlo
Waar wij vorige keer waren gestrand namen wij gisteren, 19 juni, de draad weer op; 'Centraal Station Ruurlo'. Hoewel we de rugzakken meegenomen hadden was de oorspronkelijke tweedaagse tocht vanwege andere afspraken inkort naar 1 dag. De etappe van Ruurlo naar Eibergen. Het was er mooi maar het leverde geen echte vermeldenswaardige bijzonderheden op.
Een boerderij langs de Kaaldijk ooit behorend tot Huize Ruurlo
21 kilometer: kort samengevat; mooi, rustig, landelijk, akkers, mais, maisakkers, mais, weilanden, mais, gras, grasoogst, mais, hier en daar wat campina-koeien, geen koffiepunten onderweg. Kortom gewoon een trainingstocht dus. Einde verhaal.
Bij de Leerinkbeek lagen de wiersen klaar om binnen te halen
Bij de Berenschoterweg zijn sommige margrieten de dans ontsprongen

De dagberichten worden gebundeld in een totaalverslag:

Voor al mijn andere wandelingen in Nederland zie: mijn wandelingen in Nederland

1 opmerking:

  1. Ha daar is ie weer. Een kort verslag is ook een verslag moet je maar denken en je kunt natuurlijk niet overal even mooie plaatjes schieten en spannende belevenissen opdoen.
    Wel leuk dat je het hebt over de draad weer oppakken. Dat is tenslotte wat wij quiltsters willen horen 

    BeantwoordenVerwijderen