Welkom


Welkom op mijn trektochten- en wandelweblog. Na maanden van trainingswandeltochten maak ik eenmaal per jaar een trektocht. Meestal in de bergen. Het verslag daarvan zet ik op dit weblog. In 2011 heb ik er voor gekozen ook de dagwandelingen in aparte blogberichten te publiceren. Tegelijkertijd rijg ik die berichten op een afzonderlijke pagina aaneen tot een compleet verhaal. (Zie de rechter kolom). Mijn bedoelingen met deze verhalen staan te lezen in 'Over mij', hieronder in de linker kolom. Veel lees- en kijkplezier.
Groet Frans

vrijdag 9 maart 2012

Waterliniepad; hochsitz?, geschutsbank?, kunstwerk?, inundatiebank?

Wat is dit?
woensdag 7 maart 2012
  1. een fantasiejager op een 'hochsitz'
  2. een luie schutter op een geschutsbank achter de dekking van een dijk
  3. een wandelaar op een kunstwerk
  4. een stand-in op een inundatiebank boven denkbeeldig water
Het antwoord vind u op de onderstaande link. Ook mensen die houden van wandkleden of kunstzinnige quilts (ja, u leest het goed) of van ongebruikelijk design vinden er mooie voorbeelden.
http://www.ericklarenbeek.com/

meer over de rest van de wandeling staat in het verslag van Culemborg naar Leerdam

De dagberichten staan in een totaalverslag verzameld: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten